Platobné metódy
Internetový obchod Pneumatiky.sk Vám ponúka ucelenú ponuku zabezpečených platobných metód. Niektoré platobné metódy zaisťuje spoločnosť PayU. Vybrať si môžete z nasledujúcich spôsobov platieb:
- Dobierka: Platba v hotovosti pri doručení tovaru kuriérskou službou na fakturačnú alebo doručovaciu adresu uvedenú v objednávke.
- Prevodom: Pre overených klientov a štátne inštitúcie ponúkame platbu na faktúru (prevodom) so splatnosťou 14 dní. O túto formu platby môže klient požiadať, pokiaľ má u nás opakované objednávky, prípadne je štátna inštitúcia.
- Hotovosť: Pre osobné odbery je určená hotovostná úhrada. Osobný odber je možný iba po vyzvaní operátorom zákazníckeho servisu, pretože tovar je uložený vo viacerých logistických skladoch v SR.
- Platobnou kartou: Pri osobnom odbere je možné využiť platby kartami VISA, VISA Electron, Master Card, Master Card Electronic, Maestro.
O platobnej bráne GoPay
Platobné brány GoPay, pomocou ktorých realizujeme vybrané platobné metódy, prevádzkuje česká spoločnosť GOPAY s.r.o. Tá je držiteľom povolenia od ČNB (Českej Národnej Banky) a podlieha prísnej regulácii ČNB.
Pri platbe s platobnou bránou GoPay sú vždy všetky prenášané informácie medzi jednotlivými stranami šifrované 128-bit SSL/TLS. Pneumatiky.cz tak vidia iba výsledok transakcie bez údajov o platobnej karte. Vďaka pravidelným bezpečnostným auditom máte navyše istotu, že vaše citlivé údaje nepadnú do rúk ďalších strán.
Najčastejšie dôvody, prečo nejde zaplatiť on-line:
1. Či máte dostatočný zostatok na účte
Disponibilný zostatok na účte je menší ako čiastka za tovar v košíku.
2. Vaša karta nemá povolené internetové platby
- Tento problém je častý u novo vydaných kariet. Pokiaľ obdržíte od banky novú kartu, skontrolujte si vo vašom internetovom bankovníctve, že má vaša karta povolené internetové platby. Pokiaľ nie, platby si v bankovníctve povoľte, prípadne kontaktujte vašu banku.
3. Prekročenie limitu vašej karty
Pokiaľ máte na vašej karte nastavené limity pre internetové platby a tento limit prekročíte, banka platbu zamietne.
Na karte môžu byť nastavené tieto limity:
- objemové – maximálna povolená čiastka za jednu platbu, alebo
- denný finančný limit na uskutočnené transakcie na počet platieb – povolený počet platieb za jeden deň
Limity si upravte vo vašom bankovníctve, a platbu skúste znova.
4. Vaša karta expirovala
S kartou, ktorá vypršala dátum expirácie (dátum expirácie nájdete na vašej platobnej karte), nezaplatíte.
5. Zadali ste zle jeden z údajov na karte - číslo karty, zlú platnosť karty, overovací kód alebo kód 3D Secure
Chybička sa vlúdi a vy zle opíšete niektorý z číselných údajov. Najčastejšie je problém s:
- číslom karty - pole "Číslo vašej karty:"
- platnosť karty - pole "Platnosť karty do:"
- overovací CVC kód - tzv. CVC kód je 3-miestne číslo, ktoré nájdete na zadnej strane karty v bielom podpisovom prúžku
- kódom 3D Secure, ktorý zasiela vaša banka, jedná sa o jednorazový kód, ktorý zasiela banka svojmu klientovi na telefónne číslo. 3D Secure je vnímaná ako vyššia ochrana pre platby na internete. Bez neho sa platba neuskutoční.
Poznámka: Pre povolenie platieb na internete a nastavenie overovania 3D Secure kontaktujte prosím zákaznícku linku svojej banky.