Nemecký magazín Autobild si trúfol na náročnú úlohu, ktorej sa väčšina redakcií radšej vyhýba oblúkom - pustil sa totiž do testovania semi-slickov. Ktoré modely sa pri športovej jazde na okruhu osvedčili najviac?
Semi-slicky sú v Európe rýchlo rastúci segment pneumatík, ktorý stále častejšie nahrádza na okruhoch klasické slicky. Ich nahriatie je totiž oveľa rýchlejšie a preto skôr dosahujú maximálne výkony. Oproti slickom navyše vo väčšine prípadov vydržia na trati o mnoho kôl dlhšie.Pre testovanie si Autobild zvolil 4 modely prémiových výrobcov (vrátane novej Bridgestone Potenza Race, ktorú v prvovýbave obúva Lamborghini Huracan STO).
Ako testovací automobil poslúžil redaktorom ich obľúbený VW Golf GTI. Zdroj: Autobild.de
Umiestnenie | Názov dezénu | Brzdenie na suchu | Ovládateľnosť na suchu | Brzdenie na mokrom povrchu | Ovládateľnosť na mokre |
---|---|---|---|---|---|
1. | Bridgestone Potenza Race | 98.14 % | 100 % | 91.28 % | 100 % |
2. | Pirelli P Zero Trofeo R | 100 % | 100 % | 86,01 % | 94,01 % |
3. | Michelin Pilot Sport Cup 2 Connect | 96.35 % | 98.34 % | 100 % | 97.58 % |
4. | Goodyear Eagle F1 SuperSport R | 89.8 % | 98.26 % | 79.74 % | 92.17 % |