Až tisíc našich zákazníkov mesačne rieši problémy spôsobené zle zvoleným rozmerom pneumatík. Niektorí z nich si však bohužiaľ všimnú, že im pneumatiky na disky nesedia, až po uplynutí zákonnej 14 dňovej lehoty na vrátenie tovaru. A práve pre nich sme pripravili našu novú službu “Možnosť vrátenia tovaru do 60 dní”.
Na ktorý tovar sa služba vzťahuje?
Služba sa vzťahuje len na pneumatiky. Vrátiť ich môžete kedykoľvek v lehote 60 dní od data ich prevzatia. Plášte môžu byť rozbalené, ale nesmú byť na nich značné známky používania, inak si vyhradzujeme právo vrátený tovar neprijať.
Ako môžem službu uplatniť?
O vrátení tovaru nás je potreba predom informovať na telefónnom čísle 02 20 86 21 89 alebo na e-maili info@spintero.sk . Naši operátori s vami zároveň preberú výber náhradného tovaru, ktorý vám pošleme namiesto vrátených pneumatík.
Pneumatiky potom zašlete poštou na adresu Pneumatiky.cz, PROLOGIS - DC2, Syrovice 689, PSČ 664 67 (CZ). Pokiaľ si náhradný tovar nevyberiete hneď, zašleme vám na e-mail kupón na budúci nákup v cene vrátených pneumatík + cene služby Pneupoistenie (pokiaľ bolo súčasťou objednávky).
V prípade, že bude nový vybraný tovar lacnejší, rozdiel v cene vám zašleme naspäť na účet. Pokiaľ bude cena nových pneumatík vyššia, rozdiel doplatíte pri prevzatí. Pokiaľ nebudeme mať k dispozícii vhodnú alternatívu pre vaše auto, peniaze vám po prijatí vráteného tovaru zašleme na účet.
Aká je cena služby?
Cena služby je 1 % z ceny všetkých pneumatík v objednávke.
Kto môže službu využiť?
Okrem bežných zákazníkov môžu službu využiť aj šoféri, ktorí nakupujú ako OSVČ alebo objednávajú tovar na IČ. Na veľkoobchodných zákazníkov sa služba nevzťahuje.